Gyakran találkozom azzal, hogy nincs egy egységes design, egy egységes felépítése a posztoknak. Ez nem jó! Elmondom, miért:
Ahhoz, hogy márkát építs, szükség van egy egységes designra, egy egységes arculatra. A Piros színről például melyik márka jut eszedbe? Fogadok, hogy a Coca-Cola, de ha elsőre nem is, a top5-ben biztosan benne van a te fejedben is, ha piros színű márkákat szeretnél felsorakoztatni. Szerinted sikerült volna a Coca-Colának beégetnie a színeit a fejedbe, ha egyszer lila lenne, majd kék pöttyös a következő hónapban meg már szivárvány színű? Nos, nem hiszem. Ugyanígy te sem leszel képes beégni mások fejébe egy bizonyos színnel, arculattal, ha mindig más színűek a posztjaid. Nagyon fontos, hogy egységes legyél. Én is ugyanerre törekszem, megvannak a kiválasztott színeim és azokat használom, amikor posztolok.
Na de, hogyan válaszd ki a színeidet?
Én a Coolors.co nevű oldalt használtam erre – imádom! Annyira könnyen lehet válogatni a színek között, egymás mellé tenni őket, szerintem fantasztikus. Én ezt az 5 árnyalatot választottam ki:
Hát ez megint szuper jó írás lett, ismét TANULTAM! 🙂
Ráadásul nem csak hasznos, hanem még olvasni is annyira jó, mert olyan érthetően, logikusan, gördülékenyen van fogalmazva. Köszönöm!
Örülök, ha hasznos volt számodra! Köszönöm a visszajelzésed! 🙂
Tényleg hasznos cikk volt! A coolorson el is kezdtem kísérletezni, hátha végre megtalálom az én színeimet 😀
Ennek örülök! Hajrá hozzá! 🙂