Ha B2B üzletben tevékenykedsz, akkor van egy dolog, amit egészen biztosan nagyra fog értékelni az ügyfeled: ha visszajelzést adsz. Nyilván, ha te vagy a szolgáltató, akkor az lenne az evidens, hogy te kapsz visszajelzést a másik féltől, de pont ezért is lesz meglepetésszerű a másik félnek, hogy gondoltál rá. Tegyük fel, hogy egy gumicsizmabolt marketingjét viszed, mint szabadúszó. Ilyenkor nyugodtan írhatsz egy értékelést, hogy milyen szép csizmáik vannak és, hogy mennyire kedves náluk a kiszolgálás, stb.
Arra azért figyelj, hogy ne ess túlzásokba, és ne állíts valótlant, vagy olyat, amit te nem feltétlen tapasztaltál meg tőlük. Ha esetleg nagyobb cégnek dolgozol be, akkor pedig a kapcsolattartód LinkedIn profiljára is írhatsz egy értékelést. Ha pl. ez egy multinacionális gumicsizmagyártó cég, ahol a marketing menedzser a kapcsolattartód és ő az, aki árgus szemekkel monitorozza, hogy jól végzed-e a feladatokat, amikkel megbíznak, akkor szintén egy pozitív élmény lesz számára, ha a Linkedinen adsz róla egy ajánlást (ott recommendations néven találod meg). Ilyen helyzetben leírhatod, hogy milyen jó szakmailag, hogy gördülékeny az együttműködés és tekintélyesnek tartod az ő szakmaiságát, stb.