Hát nem tök igazam van?
Hát nem.
Azért, mert az egész önreklám nem erről szól. Használjunk inkább valami barátságosabb szót: mondjuk legyen inkább önmarketing. Vagy tudod mit? ÉNMÁRKA! Na, így máris jobban hangzik, ugye?
Az egész most nem arról szól, hogy te mondogasd magadról, hogy mekkora ász vagy. Nem. Arról, hogy megmutatod az erősségedet. Arról, hogy büszke vagy magadra és büszkén vállalod önmagad: amihez hozzátartoznak az elismerésre méltó eredményeid, a sikerélmények és a pozitív visszajelzések is.
Még ha úgy is érzed, hogy “de hát nem értem el semmi különöset” – én tuti biztos vagyok benne, hogyha nagyon kutatnánk, találnánk ott valamit, nem is csak egyet nem is kettőt és ezek nem is feltétlenül apróságok! (De ha ilyen gondolataid vannak, akkor az előző cikkemben találsz erre megoldást.)
Ez a téma fontosabb, mint gondolnánk, mert ha képes vagy megmutatni azt, hogy te jó vagy, akkor mások is el fogják rólad hinni azt. Hitelességet építesz vele és bizalmat az irányodba. Elengedhetetlenül fontos, hogy képes legyél megmutatni az erősségeidet tudatosan és következetesen.
És most figyelj, mert van egy jó hírem: Ezt úgy is lehet, tenni, hogy ez ne legyen se hivalkodó, se kellemetlen. Lássuk is, hogyan!