Ügyfélszerző stratégia II. – Így tudsz 100 releváns érdeklődőt összegyűjteni

A mai bejegyzést az egyik mentoráltunk ihlette, aki a Business Mentor Program résztvevője. A képzésről tudni kell, hogy a 3 hónap során folyamatos kihívások elé állítjuk a mentoráltakat, neki pedig az volt a nagy challenge, hogy minél több konzultációt tartson és abból pedig a lehető legtöbb ügyfelet megszerezze.

Nem könnyű elindulni vállalkozóként ezen az úton, hiszen az ember tele van bizonytalansággal. Ott van például az imposztor szindróma, de sokaknak a posztolás is nehéz lehet így ezáltal az önreklám is. – De ezekről már mind mind írtam. 

Van viszont valami, amiről azt gondolom, hogy érdemes részleteiben beszélni – ez pedig az az ügyfélszerző stratégia, amikor rögtön egy ingyenes konzultáció keretein belül adsz ízelítőt a szolgáltatásodból, majd utána értékesítesz.

Rengeteg kérdést azonban felvethet ez a módszer, ha még nem csináltad sokszor, vagy nem hozott kellően jó eredményeket:

  • Kinek érdemes alkalmazni?
  • Milyen ajánlatot kell produkálnom, hogy megérje ingyen adni a tudásom egy részét?
  • Hogyan szerezzek potenciális ügyfeleket, akiknek meg tudom tartani az ingyenes konzultációt?
  • És egyáltalán: Milyennek kell lennie, hogy vásároljanak tőlem? (Update: az utóbbi kérdésre csak a következő részben térek ki, mert már megint hosszú lett a bejegyzés)

Ezekre a kérdésekre adok választ a legújabb cikkemben, a könnyebb megértés érdekében pedig 3 példán foglak végigvezetni. 

Jó olvasást hozzá!

Kinek válik be?

Kezdjük rögtön azzal a kérdéssel, hogy kinek érdemes alkalmazni ezt a módszert? Így rögtön tovább is léphet egy másik cikkre az az olvasó, akit ez nem érint. És ugyanezzel a lendülettel tovább tud haladni az is, aki számára hasznos lehet.

Azt gondolom azonban, hogy a JPÉ módszerrel (tehát Józan Paraszti Ésszel) is könnyen eldönthető, hogy ki az, aki számára érdekes lehet ez. Ha olyan szolgáltatást nyújtasz, amelynél többször is találkozol az ügyfelekkel, egyfajta tanácsadás ez, akkor mindenképpen jó lehet számodra. 

Lehetsz te például coach, HR tanácsadó, marketing stratéga, theta healinges, életmód tanácsadó, mentor, oktató, kineziológus, pszichológus, asztrológus, nyelvtanár vagy bármilyen olyan szakember, aki egy többalkalmas együttműködést tud felajánlani: ez egy hasznos ügyfélszerző módszer lehet számodra.

Hiszen nekünk, szolgáltatóknak van egy nagy hátrányunk a terméket értékesítőkkel, vagy akár kivitelezőkkel szemben: a mi munkánk láthatatlan. Vagy inkább úgy mondom: nehezebben látható, illusztrálható. Viszont ha egy próba alkalom során meg tudjuk mutatni azt, hogy mi várhat az ügyfélre, akkor érzékelhetővé tesszük számára a mi lehetőségünket. Könnyebben tud dönteni, hogy jó lesz-e velünk együttműködni. És számunkra is kivilágosodik, hogy egy nyelvet beszéltünk-e az ügyfelünkkel.

Ezért gondolom remek lehetőségnek ezeket az ízelítőket, mert ez olyan mint egy ruhapróba egy divat áruházban: ha a vevő próba után elégedett a ruhával, akkor megveszi. Ez nekünk is jó, mert pénz áll a házhoz és a vevőnek is, mert lett egy csodaszép új rucija, amiben jól érzi magát. 

Ugyanígy, ha a próba során jól sikerülnek a dolgok, akkor az ügyféllel egy nagyszerű együttműködés bontakozhat ki. És így neki is könnyebb lesz dönteni, hiszen már tudja, hogy mi mellett teszi le a voksát, hiszen kipróbálta.

1. Lépés: Folyamatban gondolkodás

Azt gondolom azonban, hogy mindenek előtt ahhoz, hogy ez valóban működőképes legyen, muszáj pontosan definiálnod azt, hogy mi az a több alkalmas konstrukció, amit értékesíteni szeretnél. Hogy mi az a FOLYAMAT, amin végigviszed és ez milyen eredményt hoz az ő életébe.

Máris kifejtem, mire gondolok.

Arra, hogy több olyan szolgáltató is van, aki alapvetően egy alkalmas szolgáltatásokat ad el. Legyen mondjuk az egyik példánk Zsuzsi, a színtanácsadó. Elmegyek hozzá, kiderül, hogy élénk tél típus vagyok, aztán vidáman battyogok haza és soha többet az életben nem találkozok vele.

Ahelyett, hogy Zsuzsi, a színtanácsadó mondjuk kiegészítené a szolgáltatását egy 5 alkalmas együttműködésre, amikor:

  1. megismerem a színeimet
  2. megismerem az alkatomhoz illő szabásmintákat
  3. segít abban, hogy sminkben mi az, ami jól állna nekem
  4. segít abban, hogy hajban és kiegészítőkben mi állna jól nekem
  5. elmegyünk együtt vásárolni mindezek tudatában

Egyrészt, több pénzt adok Zsuzsi zsebébe, másrészt nagyobb, látványosabb eredmény érhető el, harmadrészt pedig a cikkben részletezett ügyfélszerző módszert is könnyebben tudja alkalmazni. Ráadásul nem csak egy színtanácsadóként tekintek majd Zsuzsira, hanem egy teljeskörű szépségtanácsadóra, aki emelte a komplett vizuális összhatásom színvonalát. Tehát jobban nézek ki, hála neki.

Nézzünk még két példát, mert imádom a példákat és mert talán neked is segít abban, hogy a te vállalkozásodra megtaláld az ideális ajánlatot, aminek az értékesítésére is nemsokára rátérünk (bocsi, hogy húzom az időt, de ez egy nagyon fontos része, ezt átugrani olyan, mintha valamilyen féligazságot adnék csak át. Azt meg nem akarok.)

Szóval akkor legyen a második példa mondjuk egy asztrológus. Csaba, az asztrológus nem rég kezdte meg a pályafutását, rengeteget képezte és fejlesztette magát és egyre jobban vágyik arra, hogy a vidéki általános iskolában végzett rendszergazdai munkáját otthagyhassa és inkább teljes állásban foglalkozhasson az asztrológiai tanácsadással.

Ebben az esetben Csaba egy olyan együttműködést alkot meg, ahol a vendégeinek egy 2+3 alkalmas konstrukciót értékesít.

  1. Az első egy dupla alkalom. Először ad egy átfogó képet a kliensének a születési képletéről, majd pedig egy negyedéves előrejelzést beszélnek át.
  2. Ezután a következő három alkalommal szintén negyedéves előrejelzéseket tekintenek át, így gyakorlatilag egy évben 4-szer is találkozik az ügyfelével, ahelyett, hogy egyszer beszéltek volna csak, egy egész évesről. Így sokkal részletesebben tudnak belemélyedni a ügyfél előtt álló időszakokba is.

Végül álljon itt példának Zsani, a marketing zseni. Zsani nagyon szereti a marketinget, remekül rálát a szakmára és kifejezetten KKV-knak tud segíteni. Ő az, aki irányt tud mutatni és 3 fős kis marketing ügynökségével és még akár a kivitelezést is át tudják vállalni.

Zsani, mivel tapasztalt marketinges (és olvassa a Business Bloggert is :)) ezért tudja, hogy egyszeri tanácsadás helyett érdemesebb folyamatokban gondolkodni. Ennek megfelelően a következőképpen alakította ki a szolgáltatását:

  1. Megalkotott egy speciális tesztet, amivel 50 pontot vizsgál meg és ezzel fel tudja mérni azt, hogy az adott cégnek megfelelő-e a marketingje
  2. Aki kitölti ezt, annak ad egy elemzést és átbeszélik, hogy melyik az az 5 hiányosság, amit elsőként érdemes beépíteniük. 
  3. Ezek után pedig egy havi konzultációt ad el és akár a megvalósításban is segít. Legalább féléves elköteleződést kér az ügyfeleitől, amíg azt az 5 dolgot ki nem javítják.

Ugye milyen remek dolog, ha nem csak egy alkalmat nyújtasz, hanem egy egész folyamatot? Ez mindenképpen kell ahhoz, hogy ügyfélszerzés gyanánt megérje neked ingyenes konzultációkat, vagy úgynevezett próbaórákat tartanod.

Hogyan szerezz ügyfeleket konzultációra?

Oké, most már tudod egyáltalán mit fogsz eladni. Na de kinek add el? Szuper, hogy kitaláltad, hogy milyen csodajó programod lesz, amivel megváltod a világot, na de valahonnan elő kéne kaparni azokat a potenciális ügyfeleket, igaz? 

Ne aggódj, ehhez is hoztam tippeket. Hatot osztok meg veled. Tudom, nem olyan eget rengetően sok, de hidd el, hogy ez a hat is elég ahhoz, hogy egy héten akár 100 db félórás konzultációt, próbaórát befoglalj. (Mondjuk tény, hogy akkor meglehetősen sűrű heted lesz 🙂 De hát, ez a cél, nem?)

Nézzük is, mik ezek!

Instagram követőtábor

Én imádom az instát, de ezt tudod nagyon jól, ha régebb óta olvasol. Ha nem nagyon igazodsz még ki ebben a világban, akkor KATT ide mert már korábban összedobtam erről egy cikket, ami szerintem elég velős lett.

De tételezzük fel, hogy ismered, használod és van mondjuk már 500 olyan követőd, aki nem az unokatesód és az anyukád, hanem valós, potenciális ügyfelek.

Az egyik legjobb lehetőség, ha felveszed a kapcsolatot azokkal, akik aktivitást mutatnak a profilodon.

Mondjuk úgy, hogy kiteszel egy képet, és likeolják. Te pedig ráírsz, megköszönöd, és elkezdtek csevegni, majd megemlíted, hogy egyébként szívesen felajánlasz neki egy ingyenes konzultációt, ha már ilyen aktív követő. Ha van egy képed, amire 50 like érkezett és ebből 35 olyan, aki ismeretlen, majd azokra mind ráírsz és ebből 25 visszaválaszol, akik közül 20 fő él a lehetőséggel, akkor a 100 konzultáció ötödét már megszerezted. 

És ezt meg tudod tenni a storyra reagálók között is. 

  • Ha például te vagy Zsuzsi, a színtanácsadó akkor kitehetsz egy olyan sztorit, hogy megkérdezed a követőidet, hogy kb hány olyan ruhadarabjuk van, amit nem használnak?
  • Vagy ha te vagy Csabi, az asztrológus akkor elmesélheted egy videós sztoriban, hogy hogyan segít hozzá az önismerethez a születési képleted megismerése majd megkérdezheted egy szavazós matricával, hogy ki szeretne fejlődni önismeretben?
  • Vagy ha te vagy Zsani, a marketing zseni, akkor megkérdezheted a követőidet, hogy szerintük az 50 pontos csekklistából hánynak felelhetnek meg?

Aki pedig aktivitást mutatott, rögtön rá lehet írni, hogy felajánld számukra a segítséged. Ha minden nap kiteszel egy ehhez hasonló sztorit és közben új követőket szerzel, akkor biztos vagyok benne, hogy egy hét alatt itt is lesz legalább 10-15 olyan ember (persze követőszámtól függ), aki aktivitást mutat és utána le tudsz vele egyeztetni egy megbeszélést.

Tehát akkor kb. 33 befoglalt tanácsadásnál járunk. Az instagramból megvan a kitűzött célszám egyharmada. És még van 5 másik módszer.

Facebook közösségek

Szuper dolog, ha rátalálsz olyan közösségekre, ahol értéket tud adni a te szolgáltatásod. Ezért is nagyon fontos tudnod, hogy ki a te célcsoportod.

Azt látom, hogy gyakori hiba a kezdőknél, hogy mindenkire lőnek. Mert ők bárkinek tudnak segíteni. Ami jogos, hiszen a fodrász bárkinek le tudja vágni a haját (na jó, a kopaszokkal nem sok mindent tud kezdeni), a pénzügyi tanácsadó minden aktív pénzkeresőnek tud javaslatokat adni és persze Zsuzsi, a színtanácsadó is bárkiről meg tudja mondani, hogy melyik besorolásba tartozik és milyen színek állnak neki jól.

Viszont akkor is azt gondolom, hogy akkor talál célba egy üzenet, ha az a lehető legspeciálisabb. Mert Zsuzsi kiposztolhatja egy vállalkozó női csoportba meg az Asszonysutyorgó facebook csoportba is azt, hogy milyen jó dolog a színtanácsadás, DE!

A vállalkozónői egy szűkebb réteg, jobban meg tudja őket szólítani. Tud arra apellálni, hogy mennyire fontos egy tárgyaláson vagy a videókészítésnél a magabiztosság. És, hogy miért van az, hogy az egyik fölsőt imádjuk a másikat pedig megvettük és csak áll a szekrényben. Célzottabb lesz az üzenet, több embert fog érdekelni. (Pedig mióta férjhez mentem, az Asszonysutyorgó a kedvenc fb csoportom, de attól még így gondolom.)

Ezért is javaslom, hogy szűkebb szegmensekre bontsd le a célcsoportod és úgy kommunikálj. 

  • Zsuzsi írhat egy vállalkozónői csoportba, ahol a magabiztosságot hozza előtérbe a szolgáltatása kapcsán
  • aztán ír egy kismama csoportba, ahol arról beszél, hogy baba mellett mindenki megérdemel egy kis énidőt, és legyünk otthon is olyan ruhába ami jól áll nekünk, hogy ettől is jobban érezzük magunkat
  • aztán pedig egy önismereti csoportba, ahol a külsőnk önismeretéről ír és arról, hogy ő hogyan fejlődött ebben színtanácsadás során

Ha csak 3 csoportba engedélyezték, hogy kitedd az üzeneted, akkor is már több száz emberhez eljuthatott az. Főleg, ha egy jó kis személyes sztorit írsz, nem pedig egy tukmálós pénztárcábamászós szöveget. Még jobb, ha aktivitásra sarkall, beszélgetésre invitál és arra kéri a tagokat, hogy osszák meg a tapasztalataikat, stb. Feldob esetleg egy olyan kérdést, hogy: “nektek melyik szín áll a legjobban?” vagy azt, hogy: “mi a kedvenc ruhadarabotok?” stb.

Vagy ha kicsit direktebb módot választ Zsuzsi, akkor a szövegének a végén van egy ukáz, hogy akit érdekelne bővebben, hogy mi áll jól neki, az írjon egy szív emojit. 

Tételezzük fel, hogy a következőképp alakul a csoport:

  • A vállalkozónői csoportban érkezett 6 szivecske, azokra ráír Zsuzsi, és 3-ból lesz ingyenes konzultáció.
  • A kismamás csoportban 15 választ kapott, végül pedig csak 4 konzultáció lett belőle (legyen jó negatív a becslés, nehogy azt mondjátok, hogy elfogult vagyok, meg nagy számokkal dobálózok.)
  • Végül az önismereti csoportban 5 konzultációs időpont kerekedett.

Bár azt gondolom, hogy ennél sokkal nagyobb számok is elérhetők, láttam már olyat, hogy hasonló felhívásra, valakinek 50-70 érdeklődése lett (és ez csak egy csoport volt). 

De a negatív becslés alapján most akkor 45 konzultációs időpontnál tartunk. És akkor még van négy lehetőségünk.

Affiliate partnerek

Az egyik remek lehetőség arra, hogy új emberekhez juss el, ha affiliate partnereket keresel. Ez azt jelenti, hogy olyan embereket hívsz együttműködésre, akik nem versenytársaid, viszont a célcsoportjuk megegyezik a tiéddel. 

 

Csabi, a mi lelkes asztrológusunk tudja jól, hogy számos embernek segítséget nyújthat az ő szolgáltatása, de elsősorban azokra lő, akik spirituális beállítottságú önfejlesztők.

 

Így egy célcsoportja lehet például:

  • önismereti trénerekkel
  • theta healingesekkel
  • meditációs szakértőkkel
  • spirituális tanácsadókkal, tanítókkal
  • családállítókkal
  • stb.

 

Csabi úgy is dönthet, hogy ismeretleneket keres meg és kér meg némi jutalékért cserébe, hogy promózzák az ő konzultációs lehetőségét, de akár úgy is dönthet, hogy csak ismerősöket kér meg erre a feladatra. Akárhogyan is legyen, tegyük fel, hogy kettő ilyen partnert sikerül szereznie.

Az egyiküknek van egy 1000-es méretű e-mail listája, amire kiküldi ezt a lehetőséget. Tegyük fel, hogy a listája nem a legjobb, és csak 300 ember nyitja meg. Ebből 150 el is olvassa, és csak minden 10. embert csigáz fel ez az ingyenes lehetőség, annak ellenére, hogy ők mind Csabi célcsoportja. Így 15 embert nyert vele Csabi. 

A másik partner pedig a fb csoportjára teszi ki a lehetőséget, ott pedig látta 500 ember, abból 20-at érdekelt is, de végül csak 5 élt a lehetőséggel.

Ami azt jelenti, hogy a 45 követőből lett 65. (Igen, tudom, hogy az előbb még Zsuzsiról volt szó, most meg Csabiról, de most nem ez a lényeg, hanem az, hogy milyen gyorsan tud nőni az érdeklődők száma ezekkel az eszközökkel.)

És akkor még van 3 módszer.

Csalitermék kampány

A csalitermékről már írtam például az első ügyfélszerzés stratégiáról szóló részben, sőt szerintem más cikkekben is, de a lényeget talán már te is ismered: egy olyan ingyenes értékadó tartalmat készítesz, amiért cserébe egy kontaktot kérsz. Ez általában e-mail cím, de lehet akár fb csoport tagság is.

Tételezzük fel, hogy Zsani, a marketing zseni az 50 pontos csekklistáját elkészítette és egy ebook formába öntötte. Mivel marketinges (vagy csak részt vett a Business Mentor Programunkon vagy elvégezte a Business Akadémiát), ezért tud csinálni landing oldalt és a hírlevél rendszerét is elkészítette. 

Készít egy facebook hirdetést (mert vagy tőlünk megtanulta a fent említett kurzusokból, vagy mástól) és várja is, hogy érkezzenek a feliratkozók, akik letöltik ezt a checklistát.

A checklista végére pedig Zsani beírta, hogy egy 15-20 perces konzultáció keretein belül segít abban, hogy felméri, melyik az az 5 dolog, amivel az adott cégnek érdemes kezdenie a marketinget az 50 pontos listából. Ad hozzá ingyen tippeket, így tudni fogja az adott cégvezető, hogy egyáltalán, hogyan fogjon bele.

Zsani 2000 ft-ot tesz a napi fb hirdetésekre és kétféle kreatívval futtatja azt. Letesztelte, hogy melyik működik és melyik nem, így a többi 3-at már leállította, a két legsikeresebb kampánya megy már csak. Ezekből naponta 10 feliratkozó jön. (És ennél azért jobb eredményeket is el lehet érni, de hagyjuk a pozitív becsléseket.) Futtatja 2 hétig a hirdetést, bejön belőle 200 feliratkozó. 

Amikor valaki feliratkozik, több olyan inger is éri, ami a konzultációra buzdítja őt:

  • Miután rákattintott, hogy letölti az ebookot, a köszönőoldalon rögtön tud konzultációra jelentkezni
  • Az ebook láblécében és a legvégén illetve a bevezetőnél is szó van a konzultációs lehetőségről
  • A feliratkozás után értékadó és hasznos üzenetek mennek ki, melyek közül mindegyikben megvan említve a konzultációra való felhívás, de külön csak erről is megy ki üzenet
  • Zsani annyira profi, hogy még remarketing hirdetést is állít be azoknak, akik látták a köszönőoldalt, de nem jelentkeztek hozzá konzultációra, így a konzultációra jelentkezés köszönőoldalát azt nem látták

De tegyük fel, hogy abból a 200 emberből csak minden 10. embert hat meg az ajánlat, és minden erőfeszítés ellenére csupán 20 jelentkező jön be ebből a módszerből.

Így is az előzőekkel együtt 65+20= Már 85 konzultációs időpontnál járunk! Nyolcvanöt!

Hát ezek után tizenötöt még csak össze tudunk szedni, nem? Már csak ha az előzőeket ismételgetjük, abból is összejön. De jöjjön még a másik két lead gyűjtő módszer.

Ajánlások kérése

Legyen szó akár Zsuzsiról, akár Csabiról, akár Zsaniról, tételezzük fel, hogy már el is kezdték a 85 konzultációt megtartani. Haladnak szépen sorban. Van, amiből megbízás lesz, van, amiből nem.

 

Viszont mivel ők profik és olvassák a blogomat, nagyon jól tudják, hogy a konzultációs partnereiktől ajánlást kérnek. Megkérdezik őket, hogy tudnak-e olyan személyt, aki számára hasznos lehet ez az ingyenes tanácsadás? Függetlenül attól, hogy mi lett a vége: üzlet, vagy sem.

Biztos vagyok benne, hogy a 85 emberből legalább a fele, de akkor legyünk picit pesszimistábbak, csak a negyede mond egyetlen egy darab embert, aki ezt az ingyenes lehetőséget szívesen elfogadja és él vele. 

  • Azzal, hogy pár percben megismeri a színtípusokat és alkatokat és, hogy hogyan tud előnyösen megjelenni
  • Azzal, hogy megismeri azt, hogy mi az ő napjegye és aszcendense és ez alapján melyek a fő jellemzők rá
  • Vagy azt, hogy mivel érdemes nekifogni a marketingnek.

Ezek mind hasznos információkat jelentenek, de tegyük fel, hogy a 85 ember ajánlásából csak 20 főhöz jut el az ajánlat és abból csak minden negyedik embert érdekel, szóval 5 fő él majd az adott lehetőséggel. Ez a lehető legpesszimistább becslés, ennél sokkal több jönne be Neked is kedves olvasó a valóságban, ebben biztos vagyok. 

Akkor most a lényeg, hogy 90-re nőtt a konzultációnk száma.

Kéne még valahonnan összekaparni 10 embert.

A megosztás művészete

Mi már annyi mindent megtettünk: ráírtunk az aktív insta követőinkre, facebook csoportokba posztoltunk, affiliate partnereken keresztül promótáltunk, csalitermék kampányt futtattunk, ajánlást kértünk 85 embertől. Sőt, már 90-től. Mit tehetünk még? Hogyan legyen még 10 ember?

 

Erre egy remek lehetőség, ha megpróbálod minél több emberhez eljuttatni a konzultációs lehetőséget. Készítesz egy posztot a facebook oldaladra, ahol megosztod, hogy mit ad egy konzultáció veled és, hogy lehet rá jelentkezni. És megkérsz mindenkit, akivel egy kicsit is jóban vagy, hogy ossza meg ezt a lehetőséget az üzenőfalán, hátha az ismerősi körében lesz, aki jelentkezik.

 

Ezt akár játékosíthatod is, nyereményjátékká avanzsálgatod, mondjuk úgy, hogy a megosztók közül 10 személynek kisorsolsz egy ingyenes alkalmat.

Éééés tessék! Máris lett 10 új konzultációd.

Tehát megvan a bűvös 100-as lista! 100 emberrel van lehetőséged beszélni, 100 embernek van lehetőséged értékesíteni. 

És ha a fentieket ismételgeted, akkor lehet belőle 200, 300, 400, 500, 1000 is.

És tudod mit? Mindenhol alacsony számokat írtam. Ezek negatív becslések. Fogadok, hogyha mindezeken végigmész, ezeket megcsinálod, akkor neked nem annyi lesz, mint Zsuzsinak, Csabinak, meg Zsaninak. Ha ezeket megcsinálod, nem 100, hanem lehet, hogy akár dupla vagy tripla ennyi érdeklődőt is tudsz szerezni. 

Ha pedig nem tudod, hogy hogyan fogj neki, akkor pedig írj nekem és beszéljünk róla.

Zárszó

Eléggé vegyes érzéseim vannak. Írtam egy velős, hosszú cikket, viszont pontosan a FELÉT írtam le annak, amit át szerettem volna adni. Mert, hogy arról egy betűt se írtam, hogy milyen az ideális konzultáció. Hogy milyen legyen, hogy ott el tudj adni. Hogy mivel tudod növelni a vásárlás esélyét. Hogy hogyan saleselj. Meg ilyenek. 

De tudod mit? A következő részben erről lesz majd szó. Addig pedig gyűjtsd össze a 100 embert, az alapján amit ma tanultál 🙂

Köszönöm, hogy elolvastad a cikkemet, ha kérdésed van írj nyugodtan és szívesen válaszolok.

Csontné Nagy Noémi, a Business Blogger

2 thoughts on “Ügyfélszerző stratégia II. – Így tudsz 100 releváns érdeklődőt összegyűjteni”

Szólj hozzá Te is!

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük