Az átláthatóság leginkább azok számára izgalmas, akik még csak tervezik, hogy együtt dolgozzanak veled. Itt lényegében az történik, hogy betekintést nyernek a követőid abba, hogy milyen a veled való közös munka.
Aki már eljátszott a gondolattal, hogy vajon milyen lehet veled a közös munka, de még nem határozta el magát, hogy valóban szeretné-e letenni melletted a voksát, azokon sokat tud lendíteni, ha erről is szolgáltatsz információkat.
Hogyan lehet veled együtt dolgozni?
Írd le, hogy hol tudnak jelentkezni, milyen módon vehetik fel veled a kapcsolatot.
Miben tudsz segíteni?
Oszd meg a követőiddel, hogy mi az, amiben tudsz nekik segíteni.
Miben nem tudsz segíteni?
Fontosnak tartom, hogy azt is vállaljuk fel, amiben nem szeretnénk vagy nem tudunk megoldást nyújtani. Engem például már többen is kerestek meg azzal, hogy készítsek nekik facebook hirdetéseket, vagy menedzseljem a közösségi média kommunikációt. Fontos tudatosítani a követőinkben, hogy mit vállalunk és mit nem. Kivitelezést nem vállalok, oktatást, mentorálást igen (bár azt sem fb hirdetésekben, arra ott a Business Akadémia).